Продавець REMPARTS розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
423 відгуків
+380 (63) 253-75-18
+380 (98) 247-84-84
+380 (93) 929-84-84
+380 (99) 271-84-84
RemParts – виробництво порогів, задніх арок, передніх крил.
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Умови повернення товарів неналежної якості Чи виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного строку заявити претензію щодо якості товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості він взагалі не може бути усунений; його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; він виробляє товар значно іншим, ніж передбачено договором. Повернення товарів відбувається через відділення Нової пошти. Крок 1 Заповніть документи для повернення, що містяться у Замовленні: заяву на повернення товару накладна на повернення товару видаткова накладна Крок 2 Зберіть все необхідне для посилки зберіть товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті). вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару. вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладне на повернення товару», «Витратне накладне». Крок 3 Надішліть на адресу, з якої було надіслано Замовлення. Київська область, смт. Коцюбинське Відділення Нової Пошти - 1 +38 063 881-09-93 Увага! Пересилання провадиться за рахунок покупця, у разі повернення товару належної та неналежної якості. Вартість повернення товару від 120 грн.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner