повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Умови повернення товарів неналежної якості
Чи виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного строку заявити претензію щодо якості товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості
він взагалі не може бути усунений;
його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
він виробляє товар значно іншим, ніж передбачено договором.
Повернення товарів відбувається через відділення Нової пошти.
Крок 1
Заповніть документи для повернення, що містяться у Замовленні:
заяву на повернення товару
накладна на повернення товару
видаткова накладна
Крок 2
Зберіть все необхідне для посилки
зберіть товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті,
необхідно повертати також у комплекті).
вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладне на повернення товару», «Витратне накладне».
Крок 3
Надішліть на адресу, з якої було надіслано Замовлення.
Київська область,
смт. Коцюбинське
Відділення Нової Пошти - 1
+38 063 881-09-93
Увага! Пересилання провадиться за рахунок покупця, у разі повернення товару належної та неналежної якості.
Вартість повернення товару від 120 грн.